Joe Buck quotes

You know what you can do with them dishes. And if you ain't man enough to do it for yourself, I'd be happy to oblige. I really would.

Lotta rich women back there, Ralph, begging for it, paying for it, too...and the men - they're mostly tutti fruttis. So I'm gonna cash in on some of that, right?...Hell, what do I got to stay around here for? I got places to go, right?

Well, sir, I ain't a for-real cowboy. But I am one helluva stud.

[to himself, in the mirror] You know what you gotta do cowboy?

[to Ratso] You want me to stay here. You're after somethin'. What are you after? You don't look like a fag.

We ain't gonna have to steal no more, that's what I'm tryin' to tell ya. I've got eight bucks in my damn pockets, twenty more come Thursday, boy. We're gonna be ridin' easy before very long, I'm gonna tell ya. She went crazy if you want to know the damn truth of it...She turned into a damn alley cat.

Yours was the only one left with a palm tree on it. The clothes are damn cheap here too, you know that?

Everything we got only set us back ten and some... Hey you know, Ratso. Rico, I mean. I got this damn thing all figured out. When we get to Miami, what we'll do is get some sort of job, you know. Cause hell, I ain't no kind of hustler. I mean, there must be an easier way of makin' a living than that. Some sort of outdoors work. What do ya think? Yeah, that's what I'll do. OK Rico? Rico? Rico? Hey, Rico? Rico?

  »   More Quotes from
  »   Back to the