Jay and Silent Bob Strike Back

Jay and Silent Bob Strike Back quotes

128 total quotes (ID: 300)

Ben Affleck
Brent
Brodie
Chaka Luther King
Chrissy
Cock-Knocker
Dante Hicks
Holden
Jay
Randal Graves
Reg Hartner
Scooby Doo
Sheriff
Sissy
Whillenholly
Willam Black


[believing Jay and Silent Bob to be their stunt doubles]
Jason Biggs: You're doubling me, obviously. I play Bluntman, aka Silent Bill.
James Van Der Beek: Bob.
Jason Biggs: Right. And he's playing Chronic, aka Ray.
James Van Der Beek: Jay. ****, Biggs, did you even READ the script?
Jason Biggs: There's a script?
James Van Der Beek: Listen, Potzer!
Jason Biggs: There's a script for this movie?
James Van Der Beek: You wouldn't last A DAY on the Creek. A day.
Jason Biggs: **** you and your Dawson's Crap! Go to hell, Pacey! Go to hell!
James Van Der Beek: At least call me by the right ****ing character.


Jay: Do they say who's ****in' playing us in the movie?
Holden: No, but it's Miramax. So I'm sure it'll be Ben Affleck and Matt Damon. They put those guys in a bunch of movies.
Jay: Who?
Holden: You know, those kids from Good Will Hunting?
Jay: You mean that ****in' movie with Mork from Ork in it?
Holden: Yeah, I wasn't a big fan either... but Affleck was the bomb in "Phantoms".
Jay: Word, bitch, Phantoms like a mall****er.

Chaka: This movie is gonna make House Party look like House Party 2.
Chaka's Production Assistant: Or House Party 3!
Chaka: Shut the **** up.

You know, maybe one night me and Lunch Box are out we're mackin' some chick and shit, and she's, like, "Ooh, I want to suck youse guys' dicks off," and she's, like, "What your names?" And I'm, like, "Jay and Silent Bob." Reco'nize. And she's like, "Oh, I've read on the Internet that ****in' youse guys are a couple of little ****in' jerkoffs." And then she goes and sucks two other guys' dicks off instead. Well, **** that.

Holden: If the buzz is any indicator, that movie's gonna make some huge bank.
Jay: What buzz?
Holden: The Internet buzz.
Jay: What the **** is the Internet?
Holden: The Internet is a communication tool used the world over where people can come together to bitch about movies and share pornography with one another.

Chaka's Production Assistant: Here's your coffee sir.
Chaka: Did you spit in it?
Chaka's Production Assistant: I didn't spit in it sir.
Chaka: Any boogers in it?
Chaka's Production Assistant: There's no boogers in it sir.
Chaka: You went to film school didn't you? Must piss you off to see a black man runnin' a big old production like this, huh? Went to film school. Does your daddy know you give a nigga his coffee? Must kill him, doesn't it!
Chaka's Production Assistant: There's no boogers in it sir.
Chaka: Then taste it. Taste the booger flavor. I know it's in there!

Daphne: I think they passed out.
Fred: Great. What do we do with them now?
Shaggy: Let's cut out their kidneys and sell them to the black market and leave them in a seedy motel bathtub full of ice.

[singing outside the Stop N Go] I'm gonna finger-bang her tight little asshole / Finger-bang and tea-bag my balls / Where, where, in her mouth / Balls a-plenty in her mouth / Balls Balls Sweaty Balls

[Willenholly and the Utah police confront Jay and Silent Bob]
Sheriff: Are you ****ing crazy? Now they may be gay, but that's not their son. That's the ape.
Whillenholly: I think I would recognize an ape if I saw one, okay? And the only thing I do recognize right now is the political fiasco I'm about to avoid here by letting this butt-****ing Brady Bunch go.

Just call me Darth Balls... Bong.

[quoting Chasing Amy] "Well, look at these morose mother****ers right here. Looks like somebody shit in their cereal..." Bong.

[trying to compose a bad protest song] Hey Mr. Science Guy... don't spray that aerosol in my eye... for... for I... I don't really wanna die. I'm a noble rabbit...

Whillenholly: The C.L.I.T. is an offshoot of the L.A.B.I.A.
Reg Hartner: Oh, you mean the Liberate Apes Before Imprisoning Apes movement?

Holy ****, is that monkey waving at us? Oh, shit, It understood us! Maybe it's some kind of supermonkey. What if there's more supermonkeys up at that lab? [shouts] What if they're creating an army of them? Holy shit. It must be a conspiracy like in the X-Files... *Roswell* style! This little monkey could be the ****in' damn dirty ape responsible for the fall of the human race. In this world gone mad, we won't spank the monkey- the monkey will spank us. And after the fall of man, these monkey ****s'll start wearing our clothes and rebuilding the world in their image. Oh and only those as super smart as me will be left alive to bitterly cry - *you maniacs*! Damn yous! Goddamn yous all to hell!

They're not talking about you. They're talking about fictional characters. FIC-TION-AL CHAR-ACT-ORS! Am I getting through to you at all?