Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood

Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood quotes

29 total quotes (ID: 171)

Dashiki
Grandma
Loc Dog
Other


[smoking a blunt] [shouts] Damn! This is some good shit.


[after Ashtray hits her] You still hit like a bitch, mother****er.

Ashtray! You little bitch ass mother****er! Come over here and give your grandma a hug!

Ashtray's Mother: Tray, I don't want you hangin' out in the streets. I want you to finish school, 'cause without an education the only kind of work you're gonna get is sellin' drugs, pimpin' women, or workin' security for Eddie Murphy.

[during job interview] Recruiter: Well, I see your hobbies include "drinkin', smokin' weed, and all kinds of ill shit."

Ashtray's cellmate: If you hit a man, in time his wounds will heal. If you steal from a man, you can replace what you've stolen. But always cross in the green, never in between. Because the honorable Elijah Muhammed Ali floats like a butterfly and stings like a bee. And always remember my brother, one fish, two fish, red fish, blue fish, knick knack, paddy whack, give a dog a bone, two thousand, zero, zero, party, oops! Out of time, my bacon smellin' fine.

Al Dog: Five dollaz bustur!

Preacher: And that's what God expects from His sheep, here at the Greater Ebenezer New Revival Tree of Life Institutional Double Rock on the Side of the Road to Jericho Missionary Baptist Church of Zion! And I said Mount Cavalry! Huh! Y'all gonna help me!

Korean Woman: [Ashtray is looking at something while the racist Korean woman nervously dusts wine bottles] Hurry up and buy.

Doo Rag: What's up with them hoes tonight?

Ashtray: So, will I see you again?
Ashtray's Mother: Sorry, baby: you know there ain't no positive black females in these movies.

Preach: I'm just tryin' to do to white girls what the white man's been doin' to us for 400 years.
Crazy Legs: Yeah, what's that?
Preach: **** 'em.

Ashtray: Oooh, girl, you so tight!
Dashiki: Wrong hole, fool!

Ashtray: Loc Dog was America's worst nightmare, raised in a house with three generations of hopelessness, poverty... and profanity.
Loc Dog's Mom: Loc Dogg, turn that loud ass motha****in music down, you wakin up the ****in babies, motha****a. This still my motha****in house, motha****a...
Loc Dog's Mom: Who tha **** is that on my porch?