Jay "Chef" Hicks quotes

**** it. I'm gonna get me some mangoes.

[sobbing; after Willard executes a dying Vietnamese woman] **** you. **** you. **** them.

****ing tiger!

[after the tiger attack] You can kiss my ass 'cause I'm bugging out! I didn't drop out of the goddamn eigth grade for this shit, man! I only wanted to learn to cook, I only wanted to ****in' cook, man!

(after learning the purpose of Willard's mission) Shit. ****in' Vietnam mission! I'm short and we gotta go up there so you can kill one of our own guys? That's ****in' great! That's just ****in' great, man. Shit. That's ****in'... crazy! I thought you were going in there to blow up a bridge, or, some ****ing railroad tracks or somethin'.

I'm asleep. I'm asleep and dreaming I'm on this shitty boat.

Never get out of the boat!

(Referring to Kurtz) He's worse than crazy, he's evil!

I used to think if I died in an evil place, then my soul wouldn't make it to heaven. Well, ****. I don't care where it goes as long it ain't here.

  »   More Quotes from
  »   Back to the